niedziela, 4 maja 2014

25 dniowe wyzwanie! - Dzień 1

Witajcie, kochani. Zdecydowałam, że poświęcę swojemu blogowi i osobom, które go przeglądają trochę więcej czasu i uwagi. Dzięki jednej z Blogerek - Gorzkiej Czekoladzie - znalazłam wyzwanie, które niesamowicie mi się spodobało. Nie polega ono na głodzeniu się czy regularnych ćwiczenia. To coś innego. Polega ono na odpowiadaniu przez kolejne 25 dni na konkretne pytania. Po co? Aby lepiej poznać samą siebie; aby dokonać pewnego rodzaju refleksji nad sobą i swoją dietą.

Niektórzy pewnie powiedzą, ze to nie ma większego sensu, ale mi się to podoba, więc dlaczego nie? Może w ten sposób dowiem się trochę więcej na temat samej siebie i swojego stylu "odżywiania". 

Więc 1 dzień wyzwania:
Mój wzrost: 163 cm.
Moja waga: 57 kg.

Wymiary: (na dzień 4.05.2014)
biodra: 90 cm
talia: 72 cm !!!!!!!!!!!!!!!!
biust: 87 cm
udo: 53 cm !!!!!!!!!!!!!!
łydka: 37 cm

W każdym kolejnym pytaniu ujawnię kawałek siebie. Pozdrawiam :*

1 komentarz:

Amelia pisze...

robiłam kiedyś to wyzwanie, ale to było dawno ...
Czekam na kolejne odpowiedzi ;))