czwartek, 9 czerwca 2011

gdańskowy weekend!

Co za miła niespodzianka! Spędzę weekend w Gdańsku! Cieszę się niesamowicie, tym bardziej, że mogę tam poznać niezwykle ciekawych ludzi. Platforma Obywatelska organizuje kongres, a że akurat w mojej miejscowości mieszka jeden z posłów (notabene jest to ojciec mojej koleżanki z liceum i podstawówki) zabiera on grupę młodzieży ze sobą, właśnie na ten kongres.

Nie mieszam się za bardzo w politykę, bo nie jest to dla mnie zbyt ciekawy temat, ale po co mam spędzić weekend w domu, skoro za darmo mogę przejechać się do Gdańska? Jedziemy z moimi koleżankami z byłego liceum, dlatego może być naprawdę sympatycznie. :) Szkoda tylko, że pogoda ma być nie za fajna. Ponoć przez cały weekend ma padać. No, ale trudno. Przestajemy tyle narzekać, bo zaczynam się robić jak typowy POLAK! Milion powodów do narzekania!

PS. Dzisiaj bierzmowanie brata mojego faceta = kolejna rodzinna impreza pt. "Uśmiechaj się do wszystkich, ciesz się ze wszystkiego i uważaj na ciastka, bo o linię trzeba dbać" :)

Brak komentarzy: