piątek, 8 czerwca 2012

Sesja letnia

Sesja letnia, a na niej cztery egzaminy:

  • prawo socjalne i opiekuńcze - najbliższy poniedziałek,
  • media w pracy socjalnej - 19 czerwiec,
  • psychologia kliniczna - 19 czerwiec,
  • partnerstwo lokalne - 20 czerwiec. 
             Było również zaliczenie z psychologii rozwojowej, ale mam już go z głowy :) Cieszę się, ponieważ materiału było naprawdę sporo, a poszło mi całkiem nieźle. Teraz nauka, nauka i nauka. Egzaminy w tej sesji nie są proste, ale mam nadzieję, że nie będzie "kampanii wrześniowej". Trzeba wszystko zaliczyć w terminie i mieć z głowy. Więc nie ma, co więcej rozmawiać, tylko zabieramy się do nauki. :) Do końca tygodnia na tapecie jest ustawa o pomocy społecznej, konwencje praw dziecka i człowieka oraz karta praw człowieka UE. Życzcie mi szczęścia ;) Odezwę się w najbliższym czasie. :*

7 komentarzy:

Klaidua pisze...

Ojej, masz bardzo mało czasu na naukę! Dwa egzaminy w jednym dniu? Trzymam kciuki, na pewno Ci się uda :-)

zakochana :* pisze...

Na szczęście zaczęłam się uczyć trochę wcześniej ;) jestem pozytywnie nastawiona.

Karolina (prywatna-rewolucja) pisze...

Powodzenia :):)

www.produktywna.blogspot.com

Paweł Zieliński pisze...

Trzymam kciuki ;)

Unknown pisze...

Tylko 4 egzaminy ?
Ja mam w tej sesji 9, z czego 6 w ten weekend ;)

Justyna pisze...

Życzę szczęścia na egzaminach :)

Taka ja z zasadami pisze...

Życzę Ci powodzenia :)Na szczęście u mnie już po sesji .pozdrawiam studentka pracy socjalnej