poniedziałek, 14 listopada 2011

w biegu

Witajcie! Ostatnio miałam duuużo wolnego od zajęć, rozleniwiłam się, lecz czas zacząć działać. Dzisiaj pierwszy dzień zajęć, nowe wykłady, nowe ćwiczenia i nowe zadania! :)

Następne wolne dopiero na święta, więc trzeba zabrać się do pracy. Ostrzegam, teraz moje posty mogą być nieco rzadsze, ponieważ jak każdy z Was - zajęć mam coraz więcej i obowiązków również. W następnym czwartek (24 listopada) mam prezentacje z historii pracy socjalnej, na którą muszę sumiennie się przygotować. Pani jest bardzo wymagająca, a historia jak to historia - nie jest łatwym przedmiotem. Zapewne najbliższy tydzień spędzę w bibliotece wydziałowej, gdzie dzisiaj założyłam sobie kartę. :)

Ogólnie - jest dobrze. Byle tak dalej. Pozdrawiam :*

2 komentarze:

Paweł Zieliński pisze...

Tak jakbym patrzył na siebie w ostatnim czasie..;) mnóstwo zajęć, dużo spraw i ciągła walka z czasem...
Powiem tylko jedno POWODZENIA :)

LCL pisze...

Pozytywny wpisik, jeżeli jest dobrze to życzę by było tylko tak dalej! Ale na następne wpisy Twoje zakochana :* czekam!
Pozdrowionka!